Yükseköğretimde Adalet İçin Pedal Çeviriyoruz: ÜNİPERSEN’in Farkındalık Eylemi Başladı
Üniversite İdari Personel Sendikası (ÜNİPERSEN), yükseköğretim alanında görev yapan idari personelin yükseköğretim tazminatı konusundaki mağduriyetine dikkat çekmek amacıyla Samsun'dan Ankara'ya bisikletli bir farkındalık eylemi başlattı. Eylemin startı, Samsun'daki Bandırma Vapuru önünde verildi. 19 Mayıs’ta Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) önünde yapılacak basın açıklamasıyla sona erecek olan bu 400 kilometrelik yolculuk, yükseköğretim tazminatı alanında yaşanan adaletsizliklere karşı bir ses olmayı hedefliyor. ÜNİPERSEN’in yaptığı yazılı açıklamada, "Yükseköğretim tazminatında yaşanan adaletsizliğe dikkat çekmek amacıyla bu eylemi düzenledik. Samsun'dan başlayan bisikletli yolculuğumuz, 15 Mayıs 2026 Cuma günü saat 08.45'te başladı ve 19 Mayıs'ta Ankara'da yapacağımız basın açıklamasıyla sona erecek" denildi. Eyleme, Samsun Üniversitesi ve…